برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در جهان؛ تاکید بر اهمیت حمایت‌های محور مقاومت از فلسطین
نوشته شده توسط : اسکندر

شبکه المیادین از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بحرین خبر داد و افزود بحرینی‌ها بامداد امروز در برخی مناطق کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سوریه

در سوریه هم راهپیمایی گسترده‌ای از ورودی بازار الحمیدیه به سمت مسجد اموی دمشق در روز جهانی قدس برگزار شد.

مردم تحت محاصره غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند

نوار  غزه تحت محاصره مهم شاهد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بود. احمد ابوحلبیه رئیس کمیسیون القدس در مجلس قانونگذاری فلسطین اعلام کرد قدس در معرض بدترین خطرات و تهدیدهای اسرائیلی قرار دارد و ادامه تجاوزات اسرائیلی به مسجدالاقصی از خطرناک‌ترین جنایات اشغالگران اسرائیلی است.

 خضر حبیب عضو جهاد اسلامی هم، ابتکار امام خمینی(ره) در نامیدن روز جهانی قدس را عاملی برای عزت فلسطین و مسلمانان دانست و گفت حمایت محور مقاومت از ایران تا حزب الله از فلسطینی‌ها فرصت‌های مقاومت و  ایستادگی را تقویت می‌کند.

ابوحلبیه گفت گسترش شهرک‌سازی در قدس هویت این شهر را تهدید می‌کند. وی خواستار تدوین قوانینی برای حمایت از حق فلسطینی‌ها در سرزمین مقدس خود شد و از گروه‌های فلسطینی خواست در راهپیمایی‌های بازگشت مشارکت و از آن حمایت کنند.

علی الشیشنیه عضو کمیته‌های مقاومت فلسطین هم تاکید کرد قدس با وجود اقدامات اشغالگران،‌عربی اسلامی باقی خواهد ماند و اگر تمام جهان علیه ما متحد شوند،‌هرگز قدس را به اشغالگران نخواهیم داد.

هانی ثوابته عضو جبهه مردمی هم تاکید کرد ملت فلسطین الگویی در وفاداری و جانفشانی به خاطر سرزمینش شده است. وی خاطر نشان کرد حمایت محور مقاومت از ایران تا حزب الله از فلسطینی‌ها فرصت‌های ایستادگی و مقاومت را تقویت می‌کند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در بغداد و  دیگر شهرهای عراق

بغداد و دیگر شهرهای عراق شاهد برگزاری تظاهرات روز جهانی قدس در حمایت از ملت فلسطین و حق آنها در آزادسازی قدس از لوث اشغالگران بود.

شبکه السومریه عراق از بستن شدن منطقه خیابان فلسطین و راه‌های منتهی به آن در شرق بغداد همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و به نقل از یک منبع اعلام کرد شماری از شخصیت‌های دینی، عشائری و گروه‌های مقاومت در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

یمنی‌ها هم در روز جهانی قدس از ملت فلسطین حمایت می‌کنند

مردم صنعاء و استان الحدیده هم عصر امروز در راهپیمایی میلیونی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند و استان‌های مختلف شاهد مراسم و برنامه‌هایی برای بزرگداشت این روز بوده است.




:: برچسب‌ها: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در جهان؛ تاکید بر اهمیت حمایت‌های محور مقاومت از فلسطین ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: